اس ام اس
 
درباره وبلاگ


ما از خم پرجوش ولایت مستیم عهدی ازلی با ره مولا بستیم بنگر که وظیفه چیست در این میدان ما افسر جنگ نرم آقا هستیم (رهبر انقلاب : جوانان ، افسران جنگ نرم هستند) اميد است بتوانيم از درجه افسري جوان كه از فرماندهي كل قوا دريافت كرديم ، بخوبي محافظت كنيم البته اگر خدا بخواهد ان شاء الله يا علي



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 256
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1

پخش زنده حرم سوره قرآن ساعت فلش مذهبی
دعای فرج
وبلاگ به يادتو
یوسف دلها/یوسف زهرا /گل نرگس اللهم عجل لولیک الفرج

ابی باش مانند اسمان تا عمری به هوای تو سر به هوا باشم...

...............................................

 

همیشه در بهترین زوایای قلبم خواهی ماند انجا که فقط جاودانه ها میمانند.

.................................................

 

خیلی ها میگن دوری و دوستی ولی من میگم سخته زنده بودن وقتی دوری و نیستی ...

................................................

 

 اخرین شعر مرا قاب کن و پشت نگاهت بگذار،تا که تنهاییت از دیدن ان جا بخورد و بداند که دل من با تو است،در همین یک قدمی..

....................................................

 

کسی که لحظه لحظه رنگ دنیاست/من ساده فکر میکردم از خود ماست ارزش گلایه من بیش از این هاست/نه برای کسی که اهل سوار است

....................................................

 

من در رودخانه عشقت اروم و اهسته قایقم را میراندم..قافل از این که پایان این روز زیبا به ابشاری سهمگین ختم میشود..نگران نیستم. حتی اگر از این ابشار سقوط کنم و زخمی و درمانده شوم،برکه ای آرام در انتظار من است.

...................................................

 

یه فرشته بهم گفت: هرچی از دنیا میخوای بهت میدم! گفتم: خواننده این اس ام اس رو میخوام. گفت: من گفتم یه چیزی از این دنیا نه تمام دنیا رو!!!

..............................................

 

بیچاره قلوه سنگی که از دست کودکی به سمت پرنده ای پرتاب میشود، مانده است دل کودک را بشکند یا دل پرنده را... 

.............................................

 

 به اخر خط رسیده بودم باید بهش ثابت میکردم که دوستش دارم خیلی عصبانی بودم گفت اگر دوستم داری رگتو بزن گفتم مرگ و زندگی دست خداست گفت دیدی دوستم نداری خیلی بهم بر خورد تیغ را برداشتم و رگمو زدم وقتی تو اغوش گرمش جان میدادم اروم زیر لب گفت اگر دوستم داشتی چرا تنهام گذاشتی... 

...........................................

 

منم دلتنگ رویت/دلم اید به سویت/چه کردی با دل من/که کردم جست و جویت.

.........................................

 

در برابر خاطراتت توقف کن شاید سهم من یک یادت بخیرساده باشد.

...........................

 

به یادت ارزو کردم که چشمانت اگر تر شد به شوق ارزو باشد نه تکرار غم دیروز.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: